18 September 2006

Welcome back ~!

Hmm.. lama sunnguh tak menulis di blog ni..

Semenjak start praktikal.. pastu kerja.. sekarang plak nak dekat puasa..

Lama betul la..

Hmm.. sementara tgh bingung tatauy nak buat apa kat kemasik nih..

Tulis la blog nih.. hoping that lepas ni aktif semula menulis blog..

Nnt aku cerita la pasal tempat keje aku.. bende bende baru yg best..

Buat masa nih, resource is limited.. gambar pun takde.. internet pun lembab..

FYI, aku sekarang outstation kat kemasik, terengganu..

Dah seminggu aku duk kat sini, dan kedengaran khabar yg akan di extend lagi seminggu..

So.. mati kutu la aku duk kat sini hehehe.. at least ada gak la internet..

Bole berhubung ngan dunia.. well, sampai sini je la coretan aku..

Nnt bila free aku sambung la lagi..

Cadang nak tukar layout blog ni jgak.. huh.. byk betul cadangan..

Cast OFF~!

No comments: