07 October 2005

Project 1 presentation : POSTPONED~!!

WTF~! Aku dah bgn awal pagi.. dah buat preparation dah semua.. tepat kul 0900 aku pegi bilik En Yunus.. Aku jumpa Pn Rosnafisah dulu (second reader aku)dia kata klu dah ready kasitau dia..
Dalam kul 0945 baru En Yunus ada.. Pastu dia pandang aku dgn muka pelik.. Aku siap pakai tie lagi..

Aku: A'kum sir, i'm supposed to present my project at 9..
Dia: Ye ke? Kenapa I tak tau pun?
Aku: Saya dah buat appointment hari isnin lepas..

Kami masuk kebilik dia.. Dia check dia punya organizer..

Dia: U see.. takde pun nama u dalam nih.. Masjid Online ada la.. pukul 0815
Aku: Er.. patutnye ada la.. pasal saya dah confirm dah ngan sir
Dia: Sekejap ye.. (sambil mencari cari sesuatu kat meja dia)..

Pastu dia jumpa kertas yg ada nama aku dan appoinment aku..
Pastu dia suruh aku set masa lain.. Aku kena lah jumpa Pn Ros..
Argh~! Mencabar kesabaran di bulan puasa..

No comments: